Hurt z niemiec

Aukcje magazynowe

Pełna baza

Razem z nami szukaj hurtowni i najlepszych serwisów aukcyjnych, a także konkretnych aukcji magazynowych.

ciuch1Hurtownia z odzieżą męską, która aspiruje do miana klasy lux, powinna zwracać uwagę, by oferowane przez nią były artykuły ekskluzywnych marek, lecz również, by tkaniny, z których zostały wykonane kolekcje prezentowały jakość najwyższą i absolutną. Specjaliści od zaopatrzenia mogą zainteresować się w tej kwestii włoską firmą Loro Piana – wytwórcą znakomitych wyrobów z kaszmiru. Właściciel marki zajmuje się także procesem produkcji tkanin, które mają swych wiernych nabywców od wielu lat. Do osobliwych unikatów italskiej fabryki należą specjały w rodzaju kaszmiru z młodych kóz, zwanego przez angielskich producentów odzieży luksusowej baby cashmere, a także absolutny rarytas – zjawiskowa vicuna – specjalny gatunek wytwornej wełny, nadzwyczaj kosztowny, ponieważ jego cena kilkukrotnie przewyższa kaszmir. Gotowe produkty firmy cechuje odpowiednia do ich zalet wartość, mianowicie kurtka z kolekcji Loro Piana stanowi wydatek około pięciu tysięcy euro, podczas gdy koszt niewielkiego szalika plasuje się na poziomie 500 euro. Jak każdy wielki włoski producent, marka ma swoją 90-letnią historię.

ciuch2W roku ubiegłym wystawiono na sprzedaż znaczny pakiet jej akcji (dokładnie 80 proc.), które w sumie osiągnęły cenę 2 mld euro – zapłacił ją koncern LVMH, właściciel m. in. Louisa Vuittona, Kenzo i Givenchy. Klient zainteresowany odzieżą klasy premium będzie zawsze zainteresowany klasyką – i hurtownia z odzieżą luksusową powinna mięć ów tradycyjny gust na uwadze. Dlatego w jej katalogu nie może zabraknąć męskiego płaszcza – to oczywiste. Gustom wytwornego dżentelmena z pewnością będą odpowiadały projekty marki Burberry, która wyspecjalizowała się w oferowaniu swym odbiorcom klasycznych modeli tzw. miejskiego trencza. Początki marki sięgają XIX wieku i wiążą się z dość nieoczekiwanym zamówieniem złożonym na specjalne modele płaszczy dla oficerów brytyjskiej armii. Burberry pozyskał wówczas unikalną technologię produkcji wodoodpornej, silnej tkaniny, która przepuszczała powietrze. Wojskowi zaopatrzeniowcy byli zachwyceni jej właściwościami i z miejsca podpisali umowę na dostarczenie przez Burberry 500 tys. sztuk odzieży wierzchniej dla obywateli angielskich walczących w trudnych warunkach na frontach I wojny światowej. W latach 40-tych trencz marki zyskał olbrzymią popularność wśród ludności cywilnej i tak zostało do dziś. Promocję firmy ułatwiły z pewnością najgorętsze gwiazdy Hollywood, które upodobały sobie artykuły Burberry.

Czytaj bloga!

Czytaj naszego bloga, aby być obeznanym w handlu hurtowym i wiedzieć wszystko o aukcjach magazynowych.